D.U.K

1. Jūsų parduotuvėje perku pirmą kartą. Kaip pateikti užsakymą?
Išsirinkite patikusią prekę, tuomet spauskite "Pridėti į krepšelį'", prekių krepšelyje spauskite "Atsiskaityti’" ir užpildykite užsakymo formą, jei nepavyksta pateikti užsakymo, prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu info@dovanusalis.lt arba telefonu +370 674 39775.
2. Kokie yra pristatymo būdai Jūsų elektroninėje parduotuvėje?
Užsakymus klientams pristatome į Omniva ir LP Express paštomatus, Lietuvos paštą bei Venipak, ZITICITY kurjeriu. Platesnę informaciją rasite čia: https://dovanusalis.lt/prekiu_pristatymas.
3. Kiek laiko užtruks užsakymo pristatymas?
Pristatymo laikas yra 1-2 darbo dienos po apmokėjimo. Pateikus užsakymą ir pasirinkus pristatymo būdą prie kiekvieno iš jų yra nurodytas pristatymo terminas.
4. Pateikus užsakymą pasirinkau atsiėmimą Jūsų fizinėje parduotuvėje. Kada galiu tikėtis užsakymo paruošimo?
Užsakymo paruošimo laikas priklauso nuo pasirinktos prekės. Dažniausiai užsakymus paruošiame per 1-3 darbo dienas, o apie paruoštą užsakymą informuosime Jus SMS žinute ir elektroniniu paštu.
5. Ar siuntos pristatomos visoje Lietuvoje?
Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje.
6. Gyvenu ne Lietuvoje, tačiau noriu užsisakyti Jūsų prekių. Ką daryti?
Savo prekes pristatome ne tik Lietuvoje. Pildydami užsakymo formą kaip mokėtojo adresą pasirinkite norimą pristatymo šalį. Jei nepavyks sugeneruoti užsakymo, susisiekite su mumis el. paštu info@dovanusalis.lt arba telefonu +370 674 39775.
7. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
Atsiskaityti už prekes galite: tiesioginiu pavedimu į įmonės banko sąskaitą, per elektroninę bankininkystę arba bet kuriame Jūsų banko filiale. Taip pat galite atsiskaityti ''Lietuvos spaudos'' ir ''Narvesen'' kioskuose. Jei pageidaujate, už prekes galite atsiskaityti kurjeriui, paštomatuose arba atsiimant prekes pašte (šios paslaugos kaina € 0,90). Platesnę mokėjimo informaciją rasite paspaudę ant nuorodos: https://dovanusalis.lt/atsiskaitymo-budai.
8. Noriu atsisakyti pateikto užsakymo, kaip tai padaryti?
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@dovanusalis.lt arba paskambinus numeriu +370 674 39775. Užsakymą atšauksime tuo atveju, jei jis dar nėra pagamintas ir perduotas kurjeriui. Perduotų užsakymų, deja, bet atšaukti negalime.
9. Ką daryti gavus brokuotą prekę?
Gavus pažeistą prekę, arba prekę su broku - prašome iš karto kreiptis el. paštu info@dovanusalis.lt, nurodydami savo užsakymo numerį. Jeigu pažeidimas/brokas matomas - pridėkite prekės nuotrauką..
10. Ką daryti jei negaunu savo užsakymo?
Atlikus užsakymą Jums yra sukuriamas siuntos lipdukas, o užsakymas perduodamas gamybai. Klientui yra išsiunčiamas siuntos sekimo numeris. Jei kitą dieną po žinutės gavimo nematote siuntos judėjimo, siūlome kreiptis tiesiogiai į siuntų tarnybą arba rašykite mums el.paštu info@dovanusalis.lt
11. Negaunu užsakymo patvirtinimo. Ką daryti?
Užsakymo patvirtinimas yra suformuojamas ir išsiunčiamas į Jūsų nurodytą elektroninį paštą automatiškai iškart po atlikto prekių užsakymo (be apmokėjimo). Patvirtinimas gali būti negaunamas dėl klaidingai įvesto elektroninio pašto adreso arba, retais atvejais, dėl pašto serverių ar kitokių nustatymų laiškas gali būti nukreiptas į "spam" arba "junk" skiltis. Jei patvirtinimo negavote, prašome kreiptis elektroniniu paštu info@dovanusalis.lt arba telefonu +370 674 39775
12. Kaip gauti sąskaitą- faktūrą už užsakytas prekes?
Pildant užsakymą, pažymėkite "Reikalinga sąskaita faktūra" ir gausite ją el. paštu, kurį nurodėte užsakymo formoje.
13. Ar galima susimokėti už prekę vienam asmeniui, bet pristatyti kitam?
Taip, gavėją galite pakeisti skiltyje "Pristatymo adresas".
14. Ar gali užsakymą Jūsų fizinėje parduotuvėje atsiimti kitas asmuo?
Taip, atsiimant užsakymą reikalingas tik užsakymo numeris..
15. Kaip žinoti, kad užsakymas fizinėje parduotuvėje yra paruoštas?
Apie paruoštą užsakymą klientą informuojame elektroniniu paštu ir SMS žinute. Jei informacijos apie paruoštą užsakymą negavote, kreipkitės tiesiogiai į parduotuvę. Parduotuvių kontaktus galite rasti čia: https://dovanusalis.lt/parduotuviu-kontaktai.
16. Noriu grąžinti prekes, kaip tai galėčiau padaryti?
Prekes, kurios nebuvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos, tačiau netiko dėl spalvos, dydžio ar modelio galite grąžinti: 1) Į artimiausią fizinę parduotuvę “Dovanų šalis”. 2) Grąžinti registruotu paštu, adresu: UAB "Baltic Ambition", Savanorių pr. 180, LT-03154 Vilnius. 3) Grąžinti per Flipo.lt. Išsamesnę prekių grąžinimo instrukciją bei grąžinimo būdus rasite paspaudę ant nuorodos: https://dovanusalis.lt/garantija-ir-grazinimai.
17. Ar visas elektroninėje parduotuvėje esančias dovanas rasiu Jūsų fizinėse parduotuvėse?
Fizinėje parduotuvėje prekės nėra sandėliuojamos, todėl jose galite rasti tik dalį mūsų parduodamų prekių. Kad būtumėte tikri, ar Jūsų norima prekė tikrai yra fizinėje parduotuvėje, prieš atvykdami susisiekite su mumis el. paštu info@dovanusalis.lt arba telefonu +370 674 39775, taip pat galite skambinti tiesiogiai į parduotuvę. Kontaktus rasite čia: https://dovanusalis.lt/parduotuviu-kontaktai.